Forsikringsmegling i Mercer er mer enn optimalisert innkjøp og plassering av kundens forsikringsprogram. Vi ønsker å være en samarbeidspartner på mange nivåer som bidrar til å forbedre ulike HR-relaterte funksjoner hos våre kunder. Kostnadsbesparelser oppleves ikke kun som et resultat av anbudsprosesser vi gjennomfører, men også ved avlastning av intern tid brukt på forsikringsrelatert administrasjon og spørsmål fra ansatte. Med vår brede ekspertise vil vi kunne implementere effektive interne rutiner, øke ansattes kompetanse gjennom skreddersydde kommunikasjonsløsninger og andre elektroniske informasjonsgrensesnitt. I tillegg er vi sikre på at økt engasjement fra ansatte, som forstår verdien av gode forsikrings- og kompensasjons ordninger, gir verdifull avkastning for arbeidsgiver.
Vi jobber med kunder av alle størrelser, fra små lokale bedrifter til store multinasjonale organisasjoner. Vår omfattende erfaring gjør oss i stand til å identifisere riktig fremgangsmåte for å løse kundens spesielle behov og ønsker. Vi benytter arbeidsmodellen under i vårt arbeid med å kvalitetssikre de beste løsninger for våre kunder.
![]() |
---|